Vandaag start onze nieuwe campagne ontwikkeld door Roos & van de Werk en Friends for Brands. De campagne zal de komende drie maanden zichtbaar zijn, zowel online en offline.
De campagne met de naam WIJ WILLEN heeft een frisse look & feel maar is nog wel WSPR. Het beeld en de boodschap sluiten nauw aan bij wat we doen en heeft een duidelijke call to action namelijk gemotiveerde mensen vind je bij ons. De campagne toont échte mensen die we aan een baan hebben geholpen. Mensen met een verhaal, een verhaal waarvoor je respect hebt als je het hoort. Omdat ze problemen hadden, omdat ze een lichamelijke beperking hebben of omdat ze al lange tijd geen werk hadden. We zetten ze neer als gedreven persoonlijkheden. En door ze zo neer te zetten, buigen we het vooroordeel om dat er bestaat tegen mensen met afstand tot werk of een uitkering.
WIJ WILLEN
is de hoofdboodschap in alle communicatiemiddelen. MELANO = nooit chagrijnig en voor Intratuin de ideale werknemer. Zo presenteren we de verhalen van échte mensen die een baan vonden.
WERKGEVERS OOK
Ook werkgevers willen graag gemotiveerd personeel. En zij krijgen ruimte in de campagne. Door werkgevers ook in beeld te brengen bouwen we aan bekendheid en reputatie. Daarnaast laat we zien dat we trots zijn op de mensen die we bemiddelen en de merken en werkgevers waarmee we samenwerken. We laten zien dat we voor serieuze werkgevers werken. Dat helpt bij de bouw van onze kwaliteitspositionering.
MIDDELEN
Tram, advertenties print, online, online banners, advertorials, radiocommercial, digitale nieuwsbrieven en natuurlijk een campagne pagina op deze website: wij willen!
Volg de campagne op onze social media accounts:
www.facebook.com/werkgeversServicepuntRijnmond
https://twitter.com/WSPR_Rijnmond
www.linkedin.com/company/5098820